El bloc de Sant Feliu On Line
El Projecte de Sant Feliu On Line
Oferta formativa de Sant Feliu On Line
Contacta amb Sant Feliu On Line
Punt TIC Palau Falguera
Horaris
Noticies del centre YUZZ Sant Feliu

10/11/14

Reinventa't amb les TIC al Punt


http://vidasdetintero.blogspot.com.es/

Nous artistes i creadors tenen a internet una eina fonamental per arribar a més gent.

El nostre servei d'assessorament en pla de comunicació digital pot adequar-se a diferents perfils: entitats, comerciants i, per què no?... artistes.
És el cas de la Celia Hernández, una santfeliuenca que s'està reinventant com a escriptora i que busca una major repercussió dels seus escrits. S'ha creat un blog, una fan page i un perfil a twitter per arribar a tothom.
Aquí us la presentem. Recordeu que si necessiteu quelcom similar, només us heu de posar en contacte amb nosaltres a telecentre@santfeliu.cat i us atendrem amb molt de gust.
 
 
Em dic Celia Hernández, tinc 45 anys (d'aqui a dos mesos en faré 46) i visc a Sant Feliu des de gairebé tota la meva vida. Sóc llicenciada en Periodisme (Ciéncies de la Informació -UAB) i técnica de jardineria. Estic a l'atur. Pateixo problemes d'esquena i musculars en general que dificulten el fet de trobar feina i reinsertar-me al món laboral. I aquest mes se m'acaba la prestació social de 426 €.

Per què has vingut al Punt TIC Palau Falguera? Què has fet? 

He seguit el curs de Creació de blogs al punt TIC de Sant Feliu perquè feia mesos que volia publicar els meus relats breus a Internet amb la idea de guanyar una mica de calés. Però no sabia ni per on començar. No m'agrada la informàtica, em cansa molt ni tinc gaire habilitat en l'ús de les noves tecnologies. Per això vaig intentar ensortir-me amb  manuals escrits en paper. Un dia de setembre quan semblava que el meu projecte havia esdevingut una missió impossible, vaig veure al taulell del punt TIC que tot just començava un curs de Creació de blogs. D'aquesta manera tan senzilla disposo ara d'una pàgina a Internet que jo mateixa gestiono com vull en cada moment. Volia reinventar-me d'alguna manera, trobar una sortida viable a la meva nova vocació d'escriure relats breus sobre la complexa però interessant ànima de l'ésser humà. I crec que és per mi el camí més adient hores d'ara.

Com t'està ajudant el Punt TIC Palau Falguera?

M'ha ajudat i encara m'està ajudant en molts sentits. Primer a través de la seva oferta de cursos que possibilita l'accés a tot tipus de públic de diferents eines tecnològiques. Després pel professorat que fa fàcil allò que de bon principi em semblava impossible o molt complicat de fer sola. També per què un cop s'acaben els tallers existeixen les tutories per acabar de pul.lir el treball començat o fins i tot plasmar noves idees. Jo per exemple volia introduir audios dels meus relats quan blogger no ho permet fer directament. I al final l'he aconseguit després de descarregar-me el programa de gravació Audacity, el programa Lame que canvia el format a MP3 i subscriure'm a Ivoox per tal de poder baixar els audios al blog. 
El repte actual, que sembla més fàcil d'assolir, és difondre automàticament el blog a través del correu electrònic, Facebook i Twitter tot creant una Fan Page.
El pas definitiu serà explorar la manera d'aconseguir publicitat.

Què et sembla l'existència del Punt TIC?

Em sembla que el Punt TIC ha estat una gran idea tant pel context tecnològic que ens envolta com la situació econòmica i social que estent patint al país als darrers anys. Perquè posa a l'abast una tecnologia cada cop més necessària pel funcionament social i laboral de la societat  a la que d'altra manera potser molts quedarien exclosos.